မိမိျကိုက္ရာေရြးခ်ယ္ရွာပါ

Sunday 27 November 2011

ဘ၀----page.1

                                                 က်ေနာ္နွင့္က်ေနာ္၏ဘ၀


   က်ေနာ္ဟာမေကြးတိုင္း၊ျမိဳင္ျမိဳ  ့နယ္၊ေက်ာက္ေဆာက္ေက်းရြာမွအဖဦးေက်ာ္၀င္း+အမိေဒၚေအာင္ရီတို ့၏စတုတၳေျမွာက္ရင္ေသြးျဖစ္ပါတယ္။က်ေနာ္ငယ္ငယ္ကဆိုက်ေနာ္တို ့မိသားစုဟာဟာအရမ္းကိုဆင္းရဲပါတယ္။အေဖကမူလတန္းျပေက်ာင္းအုပ္လစာေလးနဲ ့က်ေနာ္တို ့မိသားစုေလးကိုရွာေဖြေကၽြးေမြးခဲ့ပါတယ္။အေမကေတာ့ဘာမွမလုပ္တတ္ပါဘူး။တခါတေလသူမ်ားအိမ္ကဗိုင္းေတာင့္ယူျပီးငင္ပါတယ္။အဒီအလုပ္က၀င္ေငြနည္းပါတယ္။မေလာက္ငွတဲ့၀င္ေငြေလးနဲ ့မိသားစုဘ၀ကိုအတင္ေျပေအာင္ေကၽြးေမြးျပီးသားသမီးေတြကိုလည္းေက်ာင္းေနပညာသင္ယ.ူေစခဲ့ပါတယ္။
က်ေနာ္ငယ္ငယ္ကက်ေနာ့္အကိုျကက္လိုက္ဖမ္းလို ့ျပာပူေလာင္ခဲ့တုန္းကအေမကက်ေနာ့္ကိုပိုးျပီးေဆးခန္းမွာသြားျပခဲ့ပါတယ္။ဘာမွေထြေထြထူးထူးေတာ့မျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။က်ေနာ္ေလးတန္းနွစ္မွာက်ေနာ္တို ့အဘတို ့အိမ္ကေနခြဲျပီးေနပါတယ္။အိမ္ခြဲျပီးေနာက္အေမကေစ်းဆိုင္ကေလးဖြင့္ျပီးေစ်းေရာင္းပါတယ္။ေက်းရြာဓေလ့အတိုင္းအေကၽြးက်တာမ်ားေတာ့အေဖကစိတ္ညစ္ရတယ္ဆိုျပီးေစ်းဆိုင္ကိုမေရာင္းေတာ့ပါဘူး။အဲဒီအခ်ိန္မွာ၀င္ေငြကမရွိထြက္ေငြကမ်ားဆိုေတာ့အ၀င္အထြက္မမ်ွေတာ့ပါဘူး။က်ေနာ့္အမနွစ္ေယာက္စလံုးေက်ာင္းထြက္ျပီးယကၠန္းခတ္ခဲ့ရပါတယ္။က်ေနာ္ကေတာ့ပညာဆက္လက္သင္ယူခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment