မိမိျကိုက္ရာေရြးခ်ယ္ရွာပါ

Monday 28 November 2011

ဘ၀----page.3

ဒီလိုမေျပလည့္သည့္ျကားကက်ေနာ္၁၀တန္းကိုနွစ္ခ်င္းေပါက္ေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။၁၀တန္းေအာင္ျပီးေအာင္ျပီးေနာက္က်ေနာ္လည္းအိမ္ကိုတဖက္တလမ္းကေန၀င္ေငြရေအာင္အျပင္မွာအလုပ္လုပ္ကိုင္ရင္း၀င္ေငြရွာခဲ့ပါတယ္။လိမ္ဖယ္လိမ္ဖယ္နဲ့ပဲအေဖကက်ေနာ္ကိုတကၠသိုလ္မွာပညာသင္ခြင့္ေပးခဲ့လို ့ ဖzoology အထူးျပဳနဲ ့ဆက္လက္ျပီးပညာဆည္းပူးခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ဆင္းရဲသားက်ေနာ္တကၠသိုလ္တတ္ေတာ့အဆင္မေျပမူ ့မ်ားစြာျကံုေတြ ့ခဲ့ရပါတယ္။က်ေနာ္လည္းတတ္နိုင္သေလာက္ျကိုးစားခဲ့ေပမယ့္ရိုးရိုးဘြဲ ့နဲ ့ပဲေက်နပ္ခဲ့ရပါတယ္။တကၠသိုလ္ျပီးေနာက္ေတာ့က်ေနာ္လည္းပုဂံျမိဳ ့ကဧဒင္ေဆာက္လုပ္ေရးမွာအလုပ္သမားျကီးျကပ္ဘ၀နဲ့၁နွစ္ေက်ာ္ျကာအလုပ္လုပ္ျပီးေနာက္အေဖကက်ေနာ့္ကိုမေလးရွားနိုင္ငံမွာအလုပ္သြားလုပ္ဖို ့ေစခိုင္းခဲ့ပါတယ္။က်ေနာ္မေလးရွားမွာေပ်ာ္ရြင္စြာအလုပ္လုပ္ကိုင္ရင္းမိဘေက်းဇူးကိုတတ္နိုင္သေလာက္ဆပ္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။အခုက်ေနာ္မေလးရွားမွာသံုးနွစ္ေက်ာ္ျကာခဲ့ပါျပီ။ထိုက္သင့္သေလာက္လဲအိမ္ကိုျပန္ပို ့နိုင္ခဲ့ပါတယ္။က်ေနာ္ပို ့တဲ့ေငြနဲ့ပဲက်ေနာ္၏ညီမေလး၊ညီေလးေတြေပ်ာ္ရြင္စြာေက်ာင္းတတ္နိုင္ခဲ့ပါတယ္။က်ေနာ္ေက်နပ္ပီတိအျပည့္နဲ့အလုပ္လုပ္နိုင္ညီမေလး၊ညီေလးမ်ားကလည္းစာျကိဳးစားျကလို ့က်ေနာ္ဘယ္ေလာက္ပင္ပင္ပန္းပါေစပီတိျဖာေ၀လွ်က္ပါလို ့က်ေနာ္၏မိဘနွစ္ပါးနွင့္ညီမေလး၊ညီေလးမ်ားကိုေျပာျပခ်င္ပါတယ္။က်ေနာ္ဘ၀ကိုဖတ္ရလို ့သနားပီတိျဖစ္ရရင္ကိုက်ေနာ္ေက်နပ္လွ်က္ပါလို ့ေတာင္းဆုျပဳရင္း................................................




                                                                            ေ၀ျဖိဳးေအာင္(ေခတၱမေလးရွား-မလကၠာျမိဳ   ့)

No comments:

Post a Comment